3 תשובות
שואל השאלה:
כבר דיברתי איתו ואמרתי לו שהוא דומה לקליי ג'נסן והוא אמר שאני דומה לרפונזל
אנונימית
לא כזה הבנתי מה קשור שתרחמי עליו רק בגלל שהוא דימה לדילו מינייט/מינט . אבל בסדר ודבר שני את כלכך חמודה אלוהים , ותתחברי אליו והכל את באמת נשמעת מדהימה אני אוהבת אותך ❤
.xo
זה יפה מצדך שאכפת לך ממנו, וזה הגיוני שתרגישי רע בשבילו, גמאני הייתי במצב כמוך לא מזמן.
את יכולה לפנות אליו מדי פעם, לנסות לדבר איתו, לארח לו חברה שלא ירגיש לבד.


אגבב תגידי ישמצב אני מכירה אותך במקרה?