16 תשובות
לא, זה חלק מההיסטוריה שלנו
תלוי איך לומדים אותו
לא,
זו מדינה יהודית ולכן חשוב שנלמד על התרבות שלנו הדת זו התרבות שלנו חלק ממנה לפחות.
זו מדינה יהודית ולכן חשוב שנלמד על התרבות שלנו הדת זו התרבות שלנו חלק ממנה לפחות.
לומר שזה היסטוריה זה כמו לומר שהסיפור של כיפה אדומה זה היסטוריה... נו באמת...
נכון שאתה סתם מחפש סיבות למה כל דבר בעולם הוא כפייה דתית?
לא. מבחינת דתיים זה קודש
ומבחינת חילונים זה כמו ספרות
ומבחינת חילונים זה כמו ספרות
זה כמו שיעור ספרות רק שמתמקד בספר אחד ספציפי. (כמובן שלמאמינים זה הרבה יותר מעבר, אבל ללא מאמינים זה פשוט ככה) כל עוד המורה לא מכריח/מנסה לשכנע ילדים להאמין בזה ולקיים מצוות זו לא כפייה יותר מכל שיעור אחר.
לא
לא, מטרת הלימוד התנ"ך בבתי ספר חילוניים היא לעוות אותו ולקרר את האנשים באמונה, רחמנא ליצלן.
לא. אני לא דתייה אני בקושי שומרת שבת וכאלה אבל יש משהו נכון בזה שאנשים ידעו את ההיסטוריה מהסוג הזה... גם אם לא מלמדים את זה באופן נכון. התנ"ך נוגע לכולם לא רק לדתיים
כל עוד את יהודיה- לא.
תפסיקו לנסות לשלול כל דבר. את לומדת תנך כי את חיה במדינה יהודית.
כמו שאני אגיד שללמוד הסטוריה זה כפייה.
תפסיקו לנסות לשלול כל דבר. את לומדת תנך כי את חיה במדינה יהודית.
כמו שאני אגיד שללמוד הסטוריה זה כפייה.
צריך ללמוד כי זה ממש צורת העם
אבל זה תלוי כמה יחידות מבקשים ממך לעשות
כי בכל זאת אתה חייבב!!
אבל זו לא ממש כפייה
אבל זה תלוי כמה יחידות מבקשים ממך לעשות
כי בכל זאת אתה חייבב!!
אבל זו לא ממש כפייה
לא כל דבר,שקשור לתנך לדעתי זה כפייה דתית
אני דווקא חושב שהשיעורים האלה זה דבר חשוב
אני דווקא חושב שהשיעורים האלה זה דבר חשוב
לא ,זה כמו היסטוריה
תלוי את מי שואלים
באותו הנושא: