8 תשובות
כי הוא גיי (?)
הוא גיי וסוכשל טראנס
כי אוהב את זה
כי בא לו :)
כי הוא גיי, ושילבש מה שבא לו אין לך זכות לשפוט
כי הוא ביוטיבוי הוא מתלבש כמו בת ומתאפר יש לי חבר טוב שהוא כזה
כי הוא משוגע
הוא הומו