3 תשובות
הגיוני.
דימוי עצמי וביישנות זה שני דברים שונים.
איך הגיוני, אם היה לך היגיון היית מבינה שמי שביישן יש לו דימוי עצמי בריצפה
כן, גם אני
אנונימית
באותו הנושא: