3 תשובות
הגיוני.
דימוי עצמי וביישנות זה שני דברים שונים.
דימוי עצמי וביישנות זה שני דברים שונים.
איך הגיוני, אם היה לך היגיון היית מבינה שמי שביישן יש לו דימוי עצמי בריצפה
כן, גם אני
אנונימית
באותו הנושא: