3 תשובות
אל תתבאסי, לאחותי גם דחו את הגיוס במלא וממש כיף לה. היא עובדת, היא כרגע בחול עם חברות, היא תמיד מחוץ לבית עושה משהו כיף. תנסי גם אולי יצא מזה משהו טוב
לא נורא זה רק חודשיים יעבור מהר
כן כי אז תסיימי הכי מאוחר
גם אני ככה
גם אני ככה
באותו הנושא: