14 תשובות
שתיים עשרה-אחת
3,4
מתי שאני יהיה עייפה
שנירדם...אם בכלל
עכשיו
שואל השאלה:
לילט^
לילט^
אנונימית
8 בבוקר. לזכר הימים של החופש :(
אמן שעתה
אבל
אני בסטיפס
אז זה יקח זמן מה
אבל
אני בסטיפס
אז זה יקח זמן מה
רציתי באיזה אחד או משהו אבל נשבע שאני מת מעייפות אז עוד כמה דקות אני פורש לישון
שואל השאלה:
לילט
לילט
אנונימית
לילה טוב גם לך :)
ולכולם בעצם
ולכולם בעצם
התאוריה כנראה אלך לישון ב1 וחצי.
בפועל אני ארדם רק ב3 בלילה כנראה.
לליט לכולכם :)
בפועל אני ארדם רק ב3 בלילה כנראה.
לליט לכולכם :)
אני ב10.
לא רוצה להתעורר ב11 או 12
וגם התרגלתי ללכת ב10 בגלל הלימודים ולא רוצה להרוס לעצמי
לא רוצה להתעורר ב11 או 12
וגם התרגלתי ללכת ב10 בגלל הלימודים ולא רוצה להרוס לעצמי
באותו הנושא: