14 תשובות
שתיים עשרה-אחת
מתי שאני יהיה עייפה
שנירדם...אם בכלל
עכשיו
שואל השאלה:
לילט^
אנונימית
8 בבוקר. לזכר הימים של החופש :(
אמן שעתה
אבל
אני בסטיפס
אז זה יקח זמן מה
רציתי באיזה אחד או משהו אבל נשבע שאני מת מעייפות אז עוד כמה דקות אני פורש לישון
שואל השאלה:
לילט
אנונימית
לילה טוב גם לך :)
ולכולם בעצם
התאוריה כנראה אלך לישון ב1 וחצי.
בפועל אני ארדם רק ב3 בלילה כנראה.
לליט לכולכם :)
אני ב10.
לא רוצה להתעורר ב11 או 12
וגם התרגלתי ללכת ב10 בגלל הלימודים ולא רוצה להרוס לעצמי