11 תשובות
יכול להיות אתה לא שואל בצורה נכונה
ךא יודעת למה, אני אף פעם ךא עשיתי את זה.
בכללי, לסנן צובט לי בלב אני מעדיפה להיןת מסוננת מאשר לסנן.
שואל השאלה:
אפשר לחשוב הן באמצע משימה סודית של המוסד
אנונימי
אתה כנראה מדבר עם הבנות הלא נכונות
אולי היא לא בקטע שלך
שואל השאלה:
מה הקשר בקטע שלי אני מדבר פה עם בנות בסטיפס.
בחיים לא יצא לי שאני אתאהב פה במישהי.
אנונימי
אולי הן לא עושות כלום חוץ מלגלוש באתר והן פשוט לא יודעות מה לענות.
כשאני לא יודעת מה לענות אני גם פשוט לא עונה.
כי השאלה הזאת תמיד עושה רושם שכאילו אין על מה לדבר ואתה מנסה בכוח למשוך את השיחה
שואל השאלה:
וואו באמת? זה הדבר הכי דפוק ששמעתי
אנונימי
זה הוייב שמגיע מהשאלה הזאת.
אף פעם אתה לא יכול לדעת מהיצא מפה, נכון זה אתר סטיפס אבל היו כאלהשהכירו והתחתנו מכאן .