6 תשובות
אוקטובר אמן
הלוואיי אוף אני רוצה קור
הלוואיי אוף אני רוצה קור
יהיה איזה חודש אחד של 2 וחצי גשמים ומשם והלאה שרב כל יום
נובמבר
אף פעם
זו ישראל חביבי
זו ישראל חביבי
וואי גם אני חשבתי שאני היחידה
בנובמבר-דצמבר, למרות שאני לא מצפה מהחורף השנה להיות קר ממש.
באותו הנושא: