21 תשובות
מי מאשים אותה?
דמג' זה ממש לא נכון. יש לו חברה לאנשים אחרים בחיים שלו עכשיו היא לא קשורה לזה בכלל
לא קראתי אבל אני מסכימה איתך שהיא לא אשמה .
שואל השאלה:
במה היא אשמה ?! אם היא הייתה אשמה אז הוא היה עושה את זה ממזמן ולא נזכר אחרי 4 חודשים , אתם באמת מגעילים אותי
.xo
צודקת לגמרי, תפסיקו להאשים אותה סתם.
שואל השאלה:
מי מאשים אותה ? חצי מהאתר פה , כל העולם , כמעט כל האינסטגרם , את יודעת שהיא השביתה את התגובות בגלל כל מה שכותבים לה ? תכתבי באינסטגרם arianadidkilledmac ותראי מי מאשים .
.xo
היא כן עברה לפיט די מהר, אבל מה היא כבר יכולה לעשות עם מישהו במצב כמו שלו כשהיא ניסתה לעזור לו כמה פעמים והוא לא רצה לקבל עזרה?
שואל השאלה:
נכון אני מסכימה איתך שהעניין שהוא מת הרבה יותר חשוב אבל מה הקטע להאשים אותה ?!
.xo
עזבי אותך אנשים אוהבים להיות מטומטמים ולהפיל דברים על אחרים שלא אשמים בשיט .
אריאנה כבר לא חלק מהחיים שלו
שואל השאלה:
נכון , והיא אמרה שהיא ניסתה לעזור לו אפילו חברה שלו אמרה שאי אפשר לתקן משהו שהוא כבר הרוס . הוא מכור לסמים . זה לא קשור לארי בכלל!
.xo
היא פאקינג לא אשמה צאו מזה יהזויים
שואל השאלה:
כן אנשים מטומטמים . היא ממש לא הסיבה לזה שהוא לקח מנת יתר , חשבתם על זה שאולי קרה לו משהו בזמן האחרון שלא קשור לארי ? די כבר הם נפרדו וכל אחד המשיך הלאה .
.xo
שואל השאלה:
סליחה ? אם זאת הייתה מישהי אחרת הדעה שלי לא תשתנה , את חושבת לעצמך בכלל מה היא מרגישה עכשיו ?
.xo
היא ממש לא אשמה!! זה הגוף שלו וזה מה שהוא בחר לעשןת לעצמו זאת רק אשמתו!! זה שהיא אקסית שלו זה לא אומר שהיא אשמה!!!!
גם אם זאת הייתה דודה שלך, הייתי אומרת את אותו הדבר וקרה הרבה מקרים כאלה בסביבה שלי שאמרתי את אותו הדבר בלי קשר לפרופיל של אותו בנאדם. ברגע שבנאדם נמצא במערכת יחסים רעילה, אין לו סיבה להישאר שם, במיוחד אם הוא ניסה לעזור לו כמה וכמה פעמים.
עדיף שהיא תחתוך את הקשר מאשר שתהיה באחת מתוך רחמים ובידיעה שאם היא תעזוב אותו והוא יעשה לעצמו משהו.
חוץ מזה, אני שומעת שירים שלו מ2012, אף פעם לא ממש היה הבדל איתו.
הוא תמיד היה בנאדם מדוכא ששר על דיכאון וסמים.
שואל השאלה:
אה כן כי את יודעת מי אני ומה אני אגיד , אני ממש לא הייתי משנה את מה שאני אומרת עכשיו . הוא היה קצת עצוב ומן הסתם זה טבעי , אבל להרוג את עצמך בגלל פרידה ? תעשי לי טובה .. עובר עלי משהו בזמן האחרון
.xo
זהו שזאת לא מישהי אחרת
אריאנה היא בן אדם הכי טוב לב ומדהים
ולהגיד לה שהיא אשמה במוות של האקס שלה? זה חולני
זכותו לעשות מה שבאלו עם הגוף שלו ואם הוא בחר להיות שבור ועצוב ולקחת מנת יתר אין לאריאנה מה לעשות בזה, היא לא חלק מהחיים שלו יותר והיא לא אמורה לרדוף אחריו אז סתמו כבר סעמק
שואל השאלה:
ככ מסכימה איתך בנו אנג'ל , היא ניסתה לעזור לו ! אבל זה לא הצליח , הוא בחר להמשיך זאת כבר אשמתו .
.xo
שואל השאלה:
עצוב שאת אומרת את זה מאנונימית רואים כמה שאת מפחדת .
.xo
די אירוני.
שואל השאלה:
כן אבל אני מתכוונת שהוא לקח מנת יתר בגלל ארי , וכן את צודקת .
.xo