5 תשובות
שואל השאלה:
בנוסף לזה היא לא קבלה שום הסבר מדוע ולמה , ולא עברה שום התלמדות הייתי שמחה לדעת האם זה חוקי , ומה אפשר לעשות בנוגע לזה , כי בתור ילדה בת 17 שמקבלת הודעה כזאת היא לא תגיד כלום אבל הבטחון העצמי שלה נפגע ברמות קשות
אנונימית
אם היא לא קיבלה שום הסבר אז זה ממש לא חוקי.
לפני כל פיטורים צריך לעשות שיחת התרעה לפני פיטורים אם לא עשו לה את השיחה הזו אז זה לא חוקי ואפשר לתבוע את בעל העסק לפי מה שאני יודעת.
היא יכולה לתבוע אותם על טונות של כסף, לפי חוק שנכנס רק בשנים האחרונות בעל עסק מחוייב להתריע לעובד על שימוע שבו יכול העובד לייצג את טענתו (גם ע''י ייצוג חיצוני כגון עורך דין) אסור לבעל עסק לפטר בלי התרעת שימוע את המועסק! זו עבירה פלילית!
חבר'ה הכל טוב ויפה עם מה שאתם אומרים אבל זה רלוונטי רק לעובד שעבד שם זמן מסוים.
לאחר משמרת אחת בלבד הוא לא חייב לה שום דבר, הוא יכל לצאת בן אדם ולהסביר יפה אבל הוא בחר שלא..
אז נחמד הוא לא ממש
אבל חוקי? כן
באותו הנושא: