3 תשובות
וואי קרה לי גם
הפגישות שלנו זה היה הדבר הכי מביך שיש
קרה לי, מישהו שהיינו מאוד פתוחים והכי כיפים בשיחות וואטצאפ ובמציאות.. קצת שתיקות מביכות, רגעים מביכים.. (כי שנינו ביישנים)
אני ממש מציעה לך לא לתת לביישנות להשפיע - אל תחשבי יותר מידי ותנסי לזרום כמו בשיחות ולדבר אפילו על נושאים משם
להתגבר על הביישנות, והנושאים שאתם מדברים עליהם בווצאפ או וואט אבר לדבר עליהם גם במציאות
בהצלחה בפגישה!
באותו הנושא: