לאמא שלי בעבודה נתנו מתנה כזאת לכבוד ראש השנה ממתקים שוקולדים וכאלה עטוף כזה יפה מקושט אז היא המשך למטה
נתנה את זה למישהי אחרת ולא לי אמרה שהיא גם רוצה לתת מתנות לאנשים אבל בטח מי שנתנה לה שילמה גם על העטיפה והקישוט וכל זה חוץ מהממתקים וכל זה. אז היא רוצה לחסוך ככה כסף ולתת את זה מאשר בעצמה להוציא כסף על הדבר הזה. לדעתי זו קמצנות זה חג אז אפשר קצת להשקיע.