9 תשובות
שמעי לא נעים להיפרד בטלפון, אז אולי כן שווה להיפגש ואל תסעי אליו תיפגשו באמצע שזה יהיה קרוב אליך וגם אליו
תגידי לו שיש לך משהו נורא חשוב להגיד לו. אם הוא יזלזל ולא ירצה להפגש אז בטלפון כי זה נטו בעיה שלו. ואם הוא ירצה להפגש אז תיפגשו
להיפרד בפאלפון לא חושבת שזאת צריכה להיות אופציה אפילו
זה ממש לא מכבד ולא נעים שזורקים אותך דרך הפאלפון
לדעתי תקבעי להיפגש איתו
עדיף פגישה כי זה יותר מכבד וגם אז הוא יבין שלא נפרדת ממנו סתם
אם יש לך כבוד אחרון אליו ואת חושבת שזה יפגע בו עדיף כבר להפגש פנים מול פנים או מקסימום בשיחת וידאו
אם הוא מזלזל אז למה לבזבז זמן עליו תתקשרי אליו רוב הסיכויים שאם הוא מזלזל בך לא אכפת לו ממך
פאק נראלי זה אני,
תקבעי פגישה עדיף.
מה השם שלך?
אנונימי
אין מה לקבוע פגישה. בטח שלא בשביל דבר כזה. אין מה לבוא לבנאדם שגר רחוק ממך בשביל להיפרד.
כמו שלא היית רוצה שיזרקו אותך , בסמס , או בטלפון, כך תתחשבי גם בו.
מספיק מעליב שאת מסיימת איתו, אם לא תטרחי לפגוש- זה מעליב עוד יותר.
חשוב להיות רגישים לשני, גם אם נגמר לנו ממנו.