14 תשובות
כן...אבל השאלה היא למה זה ככה
אני לא חושבת..
תנסי לדבר איתה שוב
אם את רוצה אני יכולה לעזור לך בפרטי קרה לי עם חברות שלי מלא מקרים כאלה
שואל השאלה:
לא יודעת
בתקופה האחרונה עד שהפסקנו לדבר היא לא הייתה שולחת הודעות רק אני הייתי שולחת
היינו מדברות אבל רק אם היה לה משהו לספר על עצמה ועל דברים שקורים בחיים שלה השיחה הייתה מתקדמת, אחרת לא. היא הייתה עונה לי בהפרשים של שעות אם לא ימים. אמרה שהיא פשוט לחוצה ועוברים עליה חרא ימים. אבל באמת, 3 חודשים ואת לא כותבת אפילו דבר אחד לכביכול החברה הכי טובה שלך?
אנונימית
אם היא לא דיברה איתך 3 חודשים היא כבר ניתקה את הקשר איתך
לא... אני וחברי הטוב ביותר לא דיברנו חודשיים כי הוא עבר לגרמניה,ואחרי שהסתדר לו דיברנו כרגיל
שואל השאלה:
אז זהו? אני מורידה עוקב באינסטגרם ומוחקת 4 שנים של חברות? (לא בטון ציני, שואלת באמת)
אנונימית
שואל השאלה:
darkflamemaster כן אבל היא לא הודיעה על שום דבר משמעותי שקורה שבגללו היא לא תוכל לדבר איתי
היא לא כתבה אפילו פעם אחת לשאול לשלומי
וכמו שאמרתי לא היינו מדברות הרבה עוד לפני. והתחלתי להרגיש חופרת אז החלטתי שאני לא כותבת לה יותר, אם באמת בא לה לדבר איתי היא תשלח הודעה. ובכן, היא לא שלחה.
אנונימית
תשלחי לה הודעה את, למה היא? אולי היא מחכה להודעה מימך.
שואל השאלה:
אבל אני תמיד שלחתי לה ותמיד השיחות היו ממש קצרות וחסרות עניין אלא אם כן *לה* היה משהו לדבר עליו. היא הייתה שואלת "ומה שלומך?" ואם הייתי פותחת משהו שמציק לי היו עוברות כמה שעות טובות כמעט יום שלם עד שהיא הייתה עונה ואז היא הייתה עונה 2 שורות. או שאם היא הייתה מנסה באמת לדבר כבר לא היה לי עניין לדבר על הנושא כי לפני יום הוא היה ממש חשוב ומסעיר ועכשיו עבר פתרתי את הבעיה לבד.
אנונימית
אז תקבעי איתה להיפגש כדאי ששם לא יקח לה כמה שעות לענות
שואל השאלה:
אין לנו איך להיפגש שתינו גרות בשני קצוות שונים בארץ ומשרתות בבסיסים שונים.. ניסיתי ואת האמת שתמיד ביטלתי כי היא לא הראתה התלהבות מלהיפגש אחרי שפעם אחת נפגשתי איתה והיא הביאה את חבר שלה ופשוט הרגשתי גלגל שלישי כל הפגישה. אז כשביקשתי שניפגש רק שתינו היא התנהגה מוזר לגבי זה כאילו אני לא הגיונית בבקשה שלי.
אנונימית
תעשי מה שהלב שלך בוחר
שואל השאלה:
הלב שלי בוחר לנתק קשר. אבל האם זה כדאי או הגיוני או יפגע בה או שלגיטימי לגמרי שאני אנתק כי אני מרגישה שהיא התנתקה ממני ממזמן..
אנונימית
אז תתנתקי איתה קשר, ועם היא תשלח הודעה ותיפגע תסבירי לה למה עשית את זה