4 תשובות
אין טעם שתאהבי מישהו ששומר אותך.
ואם יש לך קראש שלא מכיר אותך, כנראה שאת גם לא מכירה אותו יותר מדי.
חוץ מזה, איך את מצפה ליחס ממישהו שלא מכיר אותך?
בכל מקרה, תיזמי שיחה עם הקראש ותנסי להכיר אותו. לכל דבר שמפריע לך עכשיו יש פתרון שקשור בפעולה יזומה.
אני הייתי במצב שלך גם. אם את רוצה לדבר על זה תשלחי לי בפרטי:)
שואל השאלה:
אף אחד מהם לא שם עליי אחד מהם שונא אותי והשני לא מכיר אותי בכלל(לא יודע על קיומי בקיצור)
אנונימית
וואלה יש מצב שאת פגומה
אבל היי, סתכלי על הצד החיובי שאין
סתם צוחק
כנראה הם כן מסתכלים עלייך ואת פשוט לא שמה לב, נסי לדבר עם איזמישהו ולראות איך זה יילך
באותו הנושא: