4 תשובות
גם לי
תאכלס ממש מיותר חוץ מנקנקיות ושיפוד אני לא אוכל משם כלום...מסכים איתך
שואל השאלה:
זה גם כבר לא כיף וטעים מרוב שעושים אתמול עשו אצלנו על האש וגם היום וכל חג זה ככה יום אחרי יום וזה נמאס כבר
אנונימית
אם שומרים על חוקי החג-
אפשר להדליק אש. ועל האש זו ארוחה קלה יחסית.
צריך להכין רק מעט תוספות.