4 תשובות
גם לי
תאכלס ממש מיותר חוץ מנקנקיות ושיפוד אני לא אוכל משם כלום...מסכים איתך
שואל השאלה:
זה גם כבר לא כיף וטעים מרוב שעושים אתמול עשו אצלנו על האש וגם היום וכל חג זה ככה יום אחרי יום וזה נמאס כבר
זה גם כבר לא כיף וטעים מרוב שעושים אתמול עשו אצלנו על האש וגם היום וכל חג זה ככה יום אחרי יום וזה נמאס כבר
אנונימית
אם שומרים על חוקי החג-
אפשר להדליק אש. ועל האש זו ארוחה קלה יחסית.
צריך להכין רק מעט תוספות.
אפשר להדליק אש. ועל האש זו ארוחה קלה יחסית.
צריך להכין רק מעט תוספות.
באותו הנושא: