3 תשובות
תקשיבי לקחתי קידום במרץ י"ב היה לא משהו ניגשתי למועד הזה פעם ראשונה שלי והקורס היה מינואר 20 לחודש כזה. קיבלתי 587 - וזה תוך כדי בגרויות כן? עם שעות עמוסות והרבה מקצועות, אני לא אגיד שהקורס לא עזר לא ידעתי מזה פסיכומטרי בכלל לפני הקורס. עשיתי עכשיו בספטמבר פעם שנייה לקחתי קורס של ez זה פשוט מעולה תקשיבי הקורס עצמו היה 7200 אבל לא אני שילמתי דרך איזו תכנית של פריפריה תבדקי אבל אולי תקבלי הנחה. בקיצור למדתי באמת והשתפרתי בצורה פסיכית הסימולציות שלי בקידום היו כולן 520 ופה הכי נמוכה שלי הייתה 600 וקצת והכי גבוהה 645. אני לא אגיד שלא היה לי קשה היה לי קשה אבל המבחן היה לי ממש פשוט חוץ מהשלמת משפטים באנלית(ה3 האחרונים) ופרק מילולי אחרון פרק 8 שניחשתי בו 7 שאלות למזלי קיבלתי 3 מילולי מקווה שהוא פיילוט. ממליץ לך על איזי וואי באמת - אני הופתעתי ואני לא מתלהב ממשהו בקלות
ואגב גם בקידום קיבלתי כמה כלים שעד עכשיו אני משתמש בהם והם ממש עוזרים לי ומקלים עליי אם את צריכה עזרה בכיף בואי לפרטי
שואל השאלה:
תודה רבה!
אנונימית