12 תשובות
שואל השאלה:
זארהוברשקה הם יקרנים רצחח
זארהוברשקה הם יקרנים רצחח
אנונימית
אני מכורה לאמריקן איגל
לא נכון
כאילו יש להם גינסים ב200 שקל וזה אבל זה נחשב יקר?
ויש גם המון ב130 ו150
כאילו יש להם גינסים ב200 שקל וזה אבל זה נחשב יקר?
ויש גם המון ב130 ו150
מניסיון של כל מיני חברות האיכות הכי טובה לדעתי (בלי לדבר על מחיר כרגע) היא של אמריקן איגל, קסטרו טוונטי פור סבן ו-h&m. הם החזיקו לי כמו שצריך הרבה זמן
אמריקן איגל, תמנון, h&m
אני הכי אוהבת את טוונטי פור סבן. יש להם ג'ינסים בגזרות ממש טובות ומחמיאות שמחזיקים לי כבר מלא זמן בארון
ברשקה, סטרדיווריוס,טופשופ
זארה ופול אנד בר.
ברנואר
יש מגוון, גזרות שונות, הג'ינסים שלי משם מחזיקים מעמד הכי הרבה זמן ושומרים על האיכות שלהם, יושבים טוב על הגוף
שווה מבחינתי כל שקל.
יש לך גם את טוונטי פור סבן שיש שם מציאות
יש מגוון, גזרות שונות, הג'ינסים שלי משם מחזיקים מעמד הכי הרבה זמן ושומרים על האיכות שלהם, יושבים טוב על הגוף
שווה מבחינתי כל שקל.
יש לך גם את טוונטי פור סבן שיש שם מציאות
לדעתי יש כמה חניות;
ברשקה, פול אנד בר, זארה וh&m
ברשקה, פול אנד בר, זארה וh&m
הג'ינסים מרנואר יושבים פצצה
רנואר! הגי'נסים שלהם יושבים מהמם על הגוף
באותו הנושא: