41 תשובות
לכי
כן כל עוד הוא ארוך
אנונימית
לכי .. תעשי מה שאת חושבת לנכון .. לא יראה לדתיים ההדוקים אבל למי אכפת
את הולכת למקום קדוש כדי להתפלל, למה נראה לך שהתפילות שלך ייענו אם את לבושה לא צנוע?! זה יגרור רק עונש ועדיף לך בכלל לא ללכת אם את לא לבושה לפי הצניעות!
אנונימי
תעשי מה שאת מרגישה איתו בנוח
אני הייתי פעם בכותל מטעם טיול בית ספר וכולן היו עם טייץ בגלל שזה היה טיול
אני אישית לא רואה בעיה
אני הייתי פעם בכותל מטעם טיול בית ספר וכולן היו עם טייץ בגלל שזה היה טיול
אני אישית לא רואה בעיה
לא זה לא מכבד
אנונימית
שואל השאלה:
התחת שלי הוא דיי גדול זה לא יפריע?
התחת שלי הוא דיי גדול זה לא יפריע?
אנונימית
כן. אף אחד לא יגיד לך איך להתלבש הכותל זה מקום ציבוריאף אחד לא יכול לשפוט אותך זה בחירה שלך וכל עוד את שלמה אם הבחירה אז תהני
את יכולה לשים את הטייץ ולקחת כמו שאמרו חולצה ארוכה או לשים חצאית בתיק ושאת שם לשים ושאת הולכת תורידי ותחזירי לתיק זה מה שאני עשיתי בטיולי בית ספר
זה בסדר
אני הלכתי לשם הרבה פעמים עם טייץ
וכל עוד הוא באורך סביר זה בסדר
אני הלכתי לשם הרבה פעמים עם טייץ
וכל עוד הוא באורך סביר זה בסדר
כן זה בסדר כל טייץ הוא צמוד וזה בסדר לגמרי תעשי מה שבא לך וגם כל הכבוד שאת הולכת לכותל❤ רק אם אין לך ברירה ואין לך משהו לשים...
תשובות של אנשים ריקים ואטומים. זה כותל לא מצעד גאווה! אחד המקומות הקדושים ביותר לעם היהודי. אם היא תלך עם טייץ או בצורה לא צנועה שתהיה בטוחה שלא רק שהתפילות שלה לא ייענו אלא היא תקבל עונש מבורא עולם על הזילזול והחטאת הרבים ועוד במקום כזה קדוש. שואלת השאלה - עם מקומות כאלה קדושים לא עושים טעויות - לכי בצניעות!
אנונימי
כן.
אבל את לא חושבת שזה צבוע ללכת צנוע ליד הכותל רק כי "אלוהים רואה וצריך לכבד"?
אבל את לא חושבת שזה צבוע ללכת צנוע ליד הכותל רק כי "אלוהים רואה וצריך לכבד"?
תקשרי חולצת משבצות או חולצת גינס אם זה כזה מפריע לך, לכי עם טייץ.
לא.
מה הבעיה לכבד קצת אני לא מבין
כשאנשים ישראלים הולכים למסגדים וכדי להיכנס מכסים אותם בבגדים מכף רגל ועד ראש אין בעיה עם כלום.
אבל בכותל שמה שאת בסך הכל צריכה לבא עם גינס או חצאית שלא יהיה חשוף מידי ומשו שיכסה את הכתפיים אתן מתחילות לעשות בלגאנים כאילו זה סוף העולם תחשהו קצת בהיגיון.
מה הבעיה לכבד קצת אני לא מבין
כשאנשים ישראלים הולכים למסגדים וכדי להיכנס מכסים אותם בבגדים מכף רגל ועד ראש אין בעיה עם כלום.
אבל בכותל שמה שאת בסך הכל צריכה לבא עם גינס או חצאית שלא יהיה חשוף מידי ומשו שיכסה את הכתפיים אתן מתחילות לעשות בלגאנים כאילו זה סוף העולם תחשהו קצת בהיגיון.
אנונימי
כן. מה הביג דיל גולה טייץ
כן ברור
ממליצה רק לא ללכת עם חולצה צמודה
ממליצה רק לא ללכת עם חולצה צמודה
זה בסדר גם ללכת עם שורט, כולה שריד מבית המקדש
כן אבל תקשרי איזב חולצה יפה להסתיר את הישבן.. ואל תלבשי את יודעת מה
לא.
פחות.
אם התחת שלך גדול את צריכה אולי גם לא לצאת מהבית? או ללבוש חולצות ארוכות שיסתירו?
לא.
תלבשי מה שבא לך
ואם בא לך לשים טייץ-שימי!!! לדעתי בסדר גמור
לא.
תלבשי מה שבא לך
ואם בא לך לשים טייץ-שימי!!! לדעתי בסדר גמור
כאתאיסט, זה לא מכבד את המקום, את צריכה להתחשב בהם
וגם יגידו לך לשים משהו, יש בכניסה דוכן כזה עם נשים ויש להם כיסויים כאלו (לא יודע את השם, מצטער)
וגם יגידו לך לשים משהו, יש בכניסה דוכן כזה עם נשים ויש להם כיסויים כאלו (לא יודע את השם, מצטער)
אולי פעם נדבר אמת "אף אחד לא יאמר לך איך ללכת? אז תענו לי למה אומרים לי לעמוד בצפירת השואה בצפירת החיים אני מאמין בדרך אחרת בדיוק כפי שבעלת הטייץ מאמינה מה ההבדל אלוקים ?
תלכי באותו בגד שהיית הולכת לפגוש את האפיפיור מדהים?
תלכי באותו בגד שהיית הולכת לפגוש את האפיפיור מדהים?
לדעתי אם יש לך תחת גדול אולי כדי לשמור את ההצגה שלו למקומות אחרים ולא לכותל,יש שם המון חרדים שמחפשים עם מי להתווכח ועל מי לפרוס את האידיולוגיה שלהם.
בתכלס כנראה שלא יעירו לך ועדיין אם את מבינה שזה קצת לא במקום אז אולי כדאי שלא לעשות את זה.
בתכלס כנראה שלא יעירו לך ועדיין אם את מבינה שזה קצת לא במקום אז אולי כדאי שלא לעשות את זה.
חד משמעית לא
לדעתי בכלל לא, את לא הולכת כל יום לכותל, קשה לשים פעם אחת חצאית? לא חסרות חצאיות יפות ונוחות
ובלי קשר לדעתי טייץ זה גם פשוט מדי
ובלי קשר לדעתי טייץ זה גם פשוט מדי
כן ודרך אגב יש כזה דבר טייץ לא צמוד חח
תעשי מה שבא לך.
באתי לענות לך ברצינות עד שכתבת התחת שלי די גדול זה לא יפריע ?
באמת ?
קצת כבוד לכותל
באמת ?
קצת כבוד לכותל
מתי את הולכת לשם? את הולכת לבד?
הלכתי לכותל פעמיים בחיים שלי(טיול בצפר) והלכתי עם טייץ אני לא מבינה מה הבעיה
יפריע יפריע לכי עם חצאית או משו כפרע עלייך למה סתם דאגות
חח בטח חשבת שיגידו לך "מה פתאום מה את באה ככה". אז ממש לא . מלא בנות באות עם טייץ וזה סבבה את לא צריכה פתאום לבוא חסודה . תבואי איך שאת . !
אני ראותי בעיניים שלי שבנות שבאות עם חצאיות מיני -אז יש בכותל דבר שנקרא "משטרת הצניעות". זה חבורת נשים חסידיות הדוקות לרוב מגיעות משכונות מאה שערים . הם אחראיות שלא ייראה בכותל לבוש פרוץ מידי . אם הם רואות בסיורים שלהם אשה חילונית של דוגמא שמה חצאית מיני ממש זעירה ,אז הם באות אליה ומסבירות לה שהכותל צריך צניעות ואז הם נותנות לה להתכסות בבד כזה ארוך כדי שהיא תקשור אותו מעל החצאית הקצרה
אנונימית
לא, זה לא יפה
שימי אולי חצאית מעל אפילו קצרה.
כל מי שחושבת שללכת לכותל זה כמו ללכת למסיבה טועה ובגדול, אין לכם מושג איזה צרות אתן מביאות על החיים שלכן מלמעלה. עדיף לשבת בבית ולא ללכת לכותל בלבוש לא צנוע. תסתכלו בקישור.
קישורים מצורפים:
אנונימי
שואל השאלה:
לא משנה שמתי ורוב הבנות שם היו עם טייץ, סתם הגזמתם.
לא משנה שמתי ורוב הבנות שם היו עם טייץ, סתם הגזמתם.
אנונימית
שואלת השאלה - בטוח שבמצב כזה שבנות הולכות למקום קדוש הן מביאות צרות וקללות לחיים שלהן. תפתחי את מה שבורא עולם שהלכת אליו להתפלל בכותל כתב, ותראי.
אנונימי
באותו הנושא: