14 תשובות
כי אני מכוערת
מי אמר שלא?:)
כי זה מה שהתקשורת חינכה אותנו להאמין בו
ובלי קשר לזה אני באמת מחרידה אז
רזה מדי, מפתח רגשות מהר מדי ואז מתפלא שאני נפגע
אוהב את עצמי עד מאוד
אני כן אוהבת את עצמי
אנונימית
אבל אני כן
שואל השאלה:
זה ממש לא נכון, אין שום סיבה שלא תאהבו את עצמכם, אתם מדהימים בדרך שלכם, איך שאתם, ואני בטוחה שאתם יפים מבחוץ ועוד יותר מבפנים, גם אני הייתי ככה לפני שנה, לא יכולתי להסתכל על עצמי במראה והבטחון העצמי שלי היה ברצפה אבל הבנתי שאין לי מה לעשות, אין לי ברירה חוץ מלהתחיל לאהוב את עצמי, איך שאני. היום אחרי שנה, אני יכולה להגיד שאני בן אדם אחר, אני פחות מתביישת, אני בטוחה בעצמי, וזה הרבה יותר כיף. אני באמת לא מבינה למה אתם לא אוהבים את עצמכם. אתם מדהימים ויפים והגיע הזמן שתאהבו עצמכם.
אנונימית
אני לא אוהבת את עצמי כי באמת יש לי אישיות חרא.

אני כפוית טובה מרבה להתלונן הורסת למשפחה שלי את החיים ועוד...
כי יש דברים שאני רוצה להיות ואני לא
כי אני מכוערת ולא יודעת להביע רגשות ובקושי יודעת איך לתקשר עם אנשים והאופי שלי נורא
כי אנשים מסביבי גרמו לי להרגיש ככה
כי אין לי סיבה
אני מכוערת
מתלוננת מלא
ביישנית בהגזמה
רגישה מדי