2 תשובות
ממש אהבתי את הקרקס לא משנה איזה גיל
בכללי אני אוהבת להסתובב בעיר שם כי ממש מגניב
אבל כיף להיות שם בבתי קיץ או פשוט ביער
בכללי אני אוהבת להסתובב בעיר שם כי ממש מגניב
אבל כיף להיות שם בבתי קיץ או פשוט ביער
מומלץ ללכת לקרקס ניקולין
לכיכר האדומה
לכיכר האדומה
באותו הנושא: