5 תשובות
פאק אוטו יפה רצח
לדעתי לא כזה יקר
אנונימית
לא שווה תכסף
במחיר הזה אתה קונה במוו סדרה 3 2014-2015
הקאמרו מדהימה
אבל
א) תחזוקה יקרה
ב) המחיר שלו גבוה לטעמי
שואל השאלה:
אני מודע לדלק, יש לי כרגע שברולט מליבו 2009 והיא גם שותה דלק, פשוט תמיד רציתי את הקאמרו
אנונימי
קצת יקר בשבילו
קח בחשבון שהוא שותנ דלק כמו מטורף