5 תשובות
פאק אוטו יפה רצח
לדעתי לא כזה יקר
לדעתי לא כזה יקר
אנונימית
לא שווה תכסף
במחיר הזה אתה קונה במוו סדרה 3 2014-2015
במחיר הזה אתה קונה במוו סדרה 3 2014-2015
הקאמרו מדהימה
אבל
א) תחזוקה יקרה
ב) המחיר שלו גבוה לטעמי
אבל
א) תחזוקה יקרה
ב) המחיר שלו גבוה לטעמי
שואל השאלה:
אני מודע לדלק, יש לי כרגע שברולט מליבו 2009 והיא גם שותה דלק, פשוט תמיד רציתי את הקאמרו
אני מודע לדלק, יש לי כרגע שברולט מליבו 2009 והיא גם שותה דלק, פשוט תמיד רציתי את הקאמרו
אנונימי
קצת יקר בשבילו
קח בחשבון שהוא שותנ דלק כמו מטורף
קח בחשבון שהוא שותנ דלק כמו מטורף