12 תשובות
אני גם לא מבינה...
אך אחד לא מקשיב להם
על חרמנות וכאלה .. לא נראה לי שיש דעה לבנות 14 משהו להגיב
ואפילו עונות שם בנות 13
זה מסקרן את כולם להיכנס בסופו של דבר וככה גם ככה כולם עונים
גם אני לא מבינה, כאילו מה הקטע..
שואל השאלה:
אבל גם הם יכולות לענות זה לא קשור לגיל וזה אפילו טוב שהם רואות כי הם לומדות מזה
אנונימית
לי האמת זה לא מפריע, תחשבי שלפעמים אנשים רוצים חוות דעת מאנשים בגיל שלהם/ מבוגרים מהם כדי שהתשובה תהיה יותר רלוונטית אליהם.
נגיד בעיות של מישהו בן 18 עם חברה שלו- מישהו בן 11 לא יכול לעזור כי הוא לא מבין ולא היה עוד בגיל ההתבגרות והכל.
אנונימי
שואל השאלה:
זה לא נכון^
יש ילדים קטנים שיכולים להבין ומבינים דברים יותר טוב מבן אדם מבוגר וגיל ההתבגרות יכול להתחיל בגיל 11 זה תלוי בהתפתחות
אנונימית
שואל השאלה:
דיברתי לזה שמעל התשובה שלך פשוט לא ראיתי שכתבת
אנונימית
גם אני
גם אני לא. אבל בד"כ אם אני רואה שאני מוגבלת, ולא בהתאם לענות, אבל אני כן יכולה לעזור, אז אני לא מתייחסת להגבלה ואני כן עונה.
לא, גם אני.