12 תשובות
הייתי מוחק את עזה נתחיל בזה ואז עונש מוות למחבלים מפה לשם איסור על החזקת נשק לערבים וגירוש גורמים עוינים (ככל הנראה גם ערבים) מהארץ (:
נימוס
שיקבלו את השונה ושההומופוביה תיפסק
שיפסיקו לשפוט אנשים על כל דבר
שיפסיקו לשפוט אנשים על כל דבר
עריצות
פחות כפיה דתית, יותר נגישות לדברים.
להפסיק את השגרה הזו שלקום מוקדם כל יום לבלות שמונה - שבע (אפילו יותר) שעות בין ארבעה קירות ולחרוש כמו תוכי.
להפסיק את השגרה הזו שלקום מוקדם כל יום לבלות שמונה - שבע (אפילו יותר) שעות בין ארבעה קירות ולחרוש כמו תוכי.
הומופוביה וזלזול אחד בשני ובחוקים בצורה נוראית.
את טיילור ובנזיני
ההיתי רוצה שנהיה מאוחדים חרדים חילונים שמאלנים ימנים אשכנזי מזרחי שכל היהודים היו בייחד
הייתי משנה את הפילוג בעם, לא חייבים להסכים בדעות אבל הייתי רוצה שבאמת תהיה אחדות ואהבה בין כולנו.
פחות הומופובים ופחות הדתה
מוציא את הערסים
יותר סבלנות לאחד השני יותר נימוס
אנונימית
באותו הנושא: