4 תשובות
כנראה זה צץ להם בשיחה שהם דיברו בטלפון אבל גם כנראה שלא , ואם הוא רצה משהו הוא היה אומר לך לבוא לשבת
אנונימית
שואל השאלה:
הם רצו שאני אבוא
אני פשוט הגעתי אליהם מאוחר מדיי
חברה שלי התקשרה אלי ושלחה לי מלא הודעות שאני אבוא וזה.
הם רצו שאני אבוא
אני פשוט הגעתי אליהם מאוחר מדיי
חברה שלי התקשרה אלי ושלחה לי מלא הודעות שאני אבוא וזה.
אנונימית
כנראה רצו לדבר איתך תראי מה אהיה מחר אם משהו ישתנה.. ,אם הוא ירצה משהו הוא יגיד לך
אנונימית
שואל השאלה:
כן אני הולכת לשבת איתם מעכשיו קבוע
לא בתקווה שיקרה משהו
אלא להתחבר אליהם ושיהיה כיף וזה
אם יקרה יקרה זהו.
כן אני הולכת לשבת איתם מעכשיו קבוע
לא בתקווה שיקרה משהו
אלא להתחבר אליהם ושיהיה כיף וזה
אם יקרה יקרה זהו.
אנונימית
באותו הנושא: