התחברות
הרשמה
לא התקלחתי אתמול ואני צריכה להתקלח עכשיו אבל אין לי כוח. תיכננתי להתקלח מחר בבוקר כדי לחפוף.להתקלח גם עכשיו או מחר?
לא יצאתי מהבית בכלל היומיים האלה
16 בספטמבר 2018, 02:14
מקלחת
עייפות
עכשיו
לילה
2 תשובות
תקלחי מחר בבוקר
Black smoke
תתקלחי מחר בבוקר לא יקרה כלום
מה שאני עשיתי אתמול
אנונימית
באותו הנושא:
אומרים שאסור להתקלח אחרי 12 בלילה כי זה מעיר את המתים, אתמול התקלחתי בשלוש בלילה ו..
מהה? אמאא למה אזור להתקלח אחרי 12 בלילה? התקלחתי אתמול ב2 וזה ממש מפחיד אותי עכשיו.
אני נחשבת מסריחה אם התקלחתי אתמול בערב והיום לא התקלחתי ואני אתקלח מחר?
זה ממש נורא אם התקלחתי אתמול בערב והיום לא התקלחתי?אני אתקלח מחר בצהריים
לא התקלחתי מאתמול ואני מרגישה עייפה זה בסדר להתקלח אחר כך?
התקלחתי בבוקר, שחזרתי מבית ספר התקלחתי ואחרי זה יצאתי. אני צריכה להתקלח גם עכשיו לפני שאני הולכת לישון
היי אתמול בלילה התקלחתי.
לא התקלחתי אתמול בלילה כי הייתי ממש עייף ואין לי כוח גם להתקלח עכשיו. להיכנס בכל זאת או לא חייב?
צריכה לצאת מהבית ברבע לשמונה, עדיין לא התקלחתי ואני באמצע סדרה. שווה ללכת לישון או שלא?
אם התקלחתי אתמול בצהרייפ והיום לא אתקלח ואתקלח מחר בצהריים אני נחשבת למסריחה?
אני חייבת להתקלח לא התקלחתי אתמול ומשפצים לנו את הבית מה לעשות?