6 תשובות
לא
ממש לא גם אני הולכת עם ז'קט
לא
לאא
ממש לא מוזר, גם המזגנים בכיתות מקפיאים אז אם קר לך עכשיו יהיה לך קר גם בכיתה. תביאי
חברה שלי, בשיא הקיץ מסתובבת עם ג'קט. אנחנו אילתיות._.
הכל בסדר, זה לא כזה מוזר
הכל בסדר, זה לא כזה מוזר
אנונימית
באותו הנושא: