18 תשובות
יכול להיות אבל אל תקחי קיצוני
כנראה סינן.. הוא שהוא התכתב עם מישהו חשוב..
לא בטוח
יש כאלה שרואים ואומרים אה אני אעשה את זה אחר כך ושוכחים
יש כאלה שרואים ואומרים אה אני אעשה את זה אחר כך ושוכחים
סינן
לא מחייב...אולי היה עסוק ויענה מאוחר יותר
אם תראי אותו מתחבר למשך כל היום ולא עונה אז כנראה שכן...
אם תראי אותו מתחבר למשך כל היום ולא עונה אז כנראה שכן...
סינן
שואל השאלה:
לשלוח לו משהו?
לשלוח לו משהו?
אנונימית
לא אם הוא לא ענה כנראה היתה סיבה
שואל השאלה:
אולי משהו ציני כזה?
סתם לקטע. מעניין אם בוא יסנן גם את זה.
אולי משהו ציני כזה?
סתם לקטע. מעניין אם בוא יסנן גם את זה.
אנונימית
תלוי מה
שואל השאלה:
אני לא יודעת, תציעו לי.
אני לא יודעת, תציעו לי.
אנונימית
מתי שלחת לו הודעה לפני עמה זמן
שואל השאלה:
11:45
11:45
אנונימית
שואל השאלה:
שעה
שעה
אנונימית
אממ זה תלוי מה שלחת לו קודם
שואל השאלה:
סתם דיברנו ושלחתי לו משהו מצחיק כזה
סתם דיברנו ושלחתי לו משהו מצחיק כזה
אנונימית
לא יודעת מה לענות
כן