4 תשובות
תלכי לחדר תירגעי ואל תתערבי ביניהם.
יום כיפור את לא צריכה להרגיש רע
יום כיפור את לא צריכה להרגיש רע
שואל השאלה:
אני לא יכולה להירגע אני בסערת רגשות אני בדיכאון
אני לא יכולה להירגע אני בסערת רגשות אני בדיכאון
את יכולה להירגע, דברי עם מישהו, עשי משהו שיעודד אותך, פשוט אל תתני לזה לבאס אותך
הגזמת ממש, פשוט תצאי מהבית ותעשי משהו אחר... מה זה עניינך שהם רבים? אלו לא בעיות שלך, אל תכניסי את עצמך לצרות שאת לא קשורה אליהם
אנונימי
באותו הנושא: