3 תשובות
כן זה בסדר, זה משהו שמומלץ לקחת בלי שום קשר כדי לאזן את סוגי החיידקים בבטן.
פרוביוטיקה זה חיידקים שעשויים להשפיע לטובה על בריאותנו ומומלץ מאוד לקחת- יש מס' חברות בשוק אני משתמשת בשל
סופהרב ומרוצה.
סופהרב ומרוצה.
פרוביוטיקה מחזירה חיידקים טובים לגוף. אני משתמשת בסופהרב כי אני כבר הרבה זמן על אנטיביוטיקה וזה באמת חשוב לדאוג שיהיו גם חיידקים טובים
באותו הנושא: