3 תשובות
כן זה בסדר, זה משהו שמומלץ לקחת בלי שום קשר כדי לאזן את סוגי החיידקים בבטן.
פרוביוטיקה זה חיידקים שעשויים להשפיע לטובה על בריאותנו ומומלץ מאוד לקחת- יש מס' חברות בשוק אני משתמשת בשל
סופהרב ומרוצה.
פרוביוטיקה מחזירה חיידקים טובים לגוף. אני משתמשת בסופהרב כי אני כבר הרבה זמן על אנטיביוטיקה וזה באמת חשוב לדאוג שיהיו גם חיידקים טובים