7 תשובות
זה צ'ק פיקדון
כי הבית ספר רוכש בשבילנו את הספרים
ואם מאבדים צריך לשלם בשביל שבית ספר ירכוש אחד במקומו
שואל השאלה:
אבל זה לא חוזר לא?
אנונימי
לא צריך לשלם על השאלה, רק כל המנוי לסיפריה.
צריך לשלם על כל יום שלא מחזירים בזמן או אם מאבדים את הספר וזה הגיוני כי הספר הוא רכוש הספריה אתה אחראי להחזיר אותו בזמן ולהחזיר אותו כמו שקיבלת אותו.
אויש עכשיו קראתי שזה לבית ספר.
בעיקרון כן צריך לשלם על כל הספרים ומה שאמרתי בנוגע לאי החזרה תקף גם לגבי הספריה של בית ספר כי זה הרכוש שלה... ואחרי שאתה משאיל אחרים צריכים להשאיל גם
שואל השאלה:
לא ספריה אני מדבר על סיפרי לימוד
אנונימי
אני משלמת 320 שקל על השאלה של ספר אחד.. ואף אחד לא יודע למה. במחיר הזה אני יכולה לקנות כבר 5 ספרים