התחברות
הרשמה
איך אני מעלה תמונות מהתמונות שצילמתי מgta v
21 בספטמבר 2018, 16:17
צילום
עריכת תמונות
מצלמות
בחינם
תוכנות חינם
2 תשובות
לאן להעלות? זה נשמר באיזה תיקייה עם אני לא טועה. עם לא אפשר לעשות צילום מסך לתמונה
A
Asdffhj
שואל השאלה:
לרשתות החברתיות
ל
ליאת ברקוביץ קרביץ
באותו הנושא:
איך התמונה שצילמתי?
איך התמונה שצילמתי?
איך התמונה שצילמתי?
אם אני מצלם מסך לתמונה באינסטגרם זה מראה שצילמתי מסך למי שהעלה את התמונה?
איך מעלים לפה בשביל שאלה תמונה שצילמתי בפלאפון?
אם אני מצלמת מסך של תמונה בסטורי באינסטגרם, זה יראה שצילמתי?
אני בים ואני רוצה להעלות תמונה לסטורי שצילמתי את הגלים,רעיונות מה לרשום?
אם אני מצלם צילום מסך לתמונה שחבר העלה לפני שבוע באינסטה הוא רואה שצילמתי?
אם אני מצלם מסך לתמונה באינסטגרם אז מי שהעלה אותה יכול לראות שצילמתי?
העלתי לסטורי תמונה שצילמתי לפני חודש.. אנשים רואים שצילמתי את התמונה לפני חודש??
אני רוצה לעשות סרטון מתמונות שצילמתי יש איזה אפליקציה שאתם ממליצים?