12 תשובות
כן (:
כן.
לא, אני לא חושבת שאנשים ירצו להתחבר איתי
אנונימית
כן, שבת שלום ❤
לא
ככה ככה
אני שונאת את המשקל שלי וזהוא אני רק צריכה להשמין 6 קילו אבל זה יהיה קשה מאוד
אני לא שלמה עם עצמי עם אני ייגיד את האמת ואני יכולה להיות דוגמנית והכל תייכנסו לאינסטגרם ותביני שזה בידיים שלך,yasmin_glus
לא יודעת
אנונימית
אני בתהליכים של לאהוב את עצמי אבל אני כמעט מרגישה שלמה עם עצמי:)