7 תשובות
לא אהבתי אף אחד מהם
לא
אני ליטרלי שונאת כל אחד מהם
לא אוהבת את סלינה ... סליחה
אני אוהבת שהוא עם היילי היא יותר נחמדה מסלינה לדעתי
לא
כנל^^
לא. אני אוהבת את ג'סטין ולדעתי היילי הרבה יותר יפה איתו מסלינה והוא ככ אוהב אותה אז העיקר שטוב לו
אני אוהבת את סלינה אם מי שעושה לה טוב ולא אוהבת להתעסק בשאלות כאלה כי זה חיים פרטיים שלהם
לא.
אני לא סובלת את סלינה.