8 תשובות
שמעי לכי פעם אחת
למסיבה לבד תשחקי אותה שאיבדת את החברים שלך ותכירי שם מלא
למסיבה לבד תשחקי אותה שאיבדת את החברים שלך ותכירי שם מלא
לדעתי זה לא פאדיחה זה סתם מדכא ללכת לבד
רוצה לדבר בפרטי רגע? מזהה איתך
אנונימי
שואל השאלה:
כן^
כן^
אנונימית
שלחי אם באלך
זה אני האנונימי שמזדהה
ממה שאמרת שום דבר זה לא פאדיחה ח6ץ באולינג ששם זה פשוט תחרות בין כמה אנשים ולא רק אחד
בואי נבלה ביחד(אבל אז זה יהיה פאדיחה כי אני קטנה ממך באיזה חמש שנים טובות)
באותו הנושא: