3 תשובות
פאק
גם אני
מכירה מלא שככה אבל נגיד אני יש לי עוד 3 אחים בבית וזה אמא תמיד בעבודה אחים קטנים משחקים ביחד או מחוץ לבית בגינה נגיד אח שלי בבית כנסת כי הוא דתי ואבא בעבודה ואני מוצאת תצמי כל יום לבד כזה בבית מתבאסת על החיים
אני..כל היום אמא שלי וחבר שלה בחדר ןאני בסלון או בחדר..חחח כל הילדות שהלכנו לכותל הייתי מבקשת אחים כל הזמן והשנה לא צמתו כי הוא איכזב אותי(אלוהים לול)