5 תשובות
לדעתי לא כדאי ג'קט
כנראה שיהיה לך חם כי מזיעים במקומות כאלה וכולם נדבקים אחד לשני כזה
אז תבןאי עם בגדים קצרים
תהני ❤
כנראה שיהיה לך חם כי מזיעים במקומות כאלה וכולם נדבקים אחד לשני כזה
אז תבןאי עם בגדים קצרים
תהני ❤
כשאני הלכתי שנה שעברה אז לבשתי טישרט שהיא כמו שמלה ושורט ממתחת
לא לקחתי סוודר ולא היה לי קר
מה שכן, לא לקחתי איתי טישו וממש התבאסתי כי השירותים שם גועלל נפשש
לא לקחתי סוודר ולא היה לי קר
מה שכן, לא לקחתי איתי טישו וממש התבאסתי כי השירותים שם גועלל נפשש
ממליצה גם בגדים קצרים ונוחים ואפשרי גם משהו קליל כזה לערב . סוודר אומשהו
לא ממליצה לך לקחת ג'קט כי את הולכת לרקוד ולקפוץ וזה וגם יהיה לך צפוף ואת תתחממי. אבל נגיד בהסעה וזה יש סיכוי שיהיה לך קר אז לא יודעת):
ממש לא ג'קט
גם לי תמיד קר אבל שם כולם מזיעים וחם וצמודים אחד לשני
גם לי תמיד קר אבל שם כולם מזיעים וחם וצמודים אחד לשני
באותו הנושא: