7 תשובות
כדי לתת לך זמן לתקן את השגיאות כתיב
עדכון אפשר להוציא תעודת זהות גם בגיל 15
אני עשיתי את זה
אני עשיתי את זה
אז מה אני הוצאתי בגיל 14..
יותר נכון הבית ספר הוציא בגלל שאני אוכל לעשות בגרויות אז הם הוציאו לכל השכבה ובגלל שאני קטנה בשנה וחילקו את התעודות זהות לפני גיל 15 שלי אז קיבלתי בגיל 14...
יותר נכון הבית ספר הוציא בגלל שאני אוכל לעשות בגרויות אז הם הוציאו לכל השכבה ובגלל שאני קטנה בשנה וחילקו את התעודות זהות לפני גיל 15 שלי אז קיבלתי בגיל 14...
אנונימית
כי זה החוק... גיל 16 זה מספיק בוגר להוציע תעודת זהות
קבעו***
ואנשים בוגרים יותר בגיל 16 מגיל 14..
ואנשים בוגרים יותר בגיל 16 מגיל 14..
כי אתה יותר בוגר בגיל 16.
קבעו*
באותו הנושא: