8 תשובות
בן כמה אתה?
אנונימית
שואל השאלה:
18
אנונימי
איפה המשפחה שלך??
אין לך סיבה להרגיש ככה.
נפרדת מחבר שלך וזה בסדר וטוב שעשית זאת כי כמו שזה נשמע, זה לא עבד.

אתה יכול למצא בעבודה אולי חברים לחיים,
והנה עוד מעט אתה תסיים לימודים ותכיר חברים חדשים

לבנתיים,לא שזה עוזר במשהו,תוכל להיות בסטיפס ולדבר פה עם אנשים ואולי להכיר חברים
אולי תנסה לקבוע בכל זאת עם ידידות וידידים מהכיתה אולי באמת יצא משהו,
אתה יכול עם בני דודים או דודים
אתה לא כלום:(
אל תגיד זאת
שואל השאלה:
כשאתה מבולבל הרם...-
אני מתכוון שמבחינת חברים אין לי אף אחד כמעט. משפחה זה משהו אחר וזה לא כזה עוזר להיות איתם...
אנונימי
אה הבנתי אל תדאג אתה תכיר עוד חברים ויהיה לך עוד בן זוג והכל יסתדר❤
הרגשה זה לא עובדה . אתה חש ככה כי עברת מדבר מסוים וזה טבעי . האיזון הוא שתדע שזה מצב זמני בלבד ולא קבוע