9 תשובות
יויו האקושו, בליץ, אולי דברים כמו קאובוי ביבופ, death note, אמ תן יותר כיוון
אופס חשבתי שאת בן
הכי יתאים לך בליץ אולי bleach
הוא רשם הרבה דברים טובים אבל boku no pikku זה גס וזה בין הדברים המטרידים, אם את מסוג הבנות שנמנעות מדברים מטרדים אל תיראי את זה
שואל השאלה:
סבבה תודה
התחלתי להיות אלה
זה לא ממש בסגנון אינויאשה, אבל אם ראית אינויאשה רוב הסיכויים שתאהבי את זה(אנימה מדהימה).
akatsuki no yona / זריחתה של יונה - מומלץ מאוד!
^ וואי זריחתה של יונה זה ככ יפהה
אבל הסוף שלו די פתוח
למי שרוצה להנות מאנימה אחד הטובים עד היום berserk 1992
אל תראו את החדש, משמעותית פחות טוב