4 תשובות
שואל השאלה:
כן
כן
אנונימית
שואל השאלה:
שנתיין, צעירים ממש, במשך שבועיים ראיתי אותו פעם אחת במשך שלוש שעות בלי לגעת בכלל ובלי להגיד דברים רומנטיים (כמו ידידים ) וגם כשהוא בבית יש לו מיליון דברים לעשות להתכונן לחג/שבת ואני תמיד מקבלת שיחה קצרה, זה חסר לי, זה לא מרגיש לי זוגיות
שנתיין, צעירים ממש, במשך שבועיים ראיתי אותו פעם אחת במשך שלוש שעות בלי לגעת בכלל ובלי להגיד דברים רומנטיים (כמו ידידים ) וגם כשהוא בבית יש לו מיליון דברים לעשות להתכונן לחג/שבת ואני תמיד מקבלת שיחה קצרה, זה חסר לי, זה לא מרגיש לי זוגיות
אנונימית
שואל השאלה:
לא הוא לוחם ואני גובניקית, הוא דתי ואני לא זה קשה
לא הוא לוחם ואני גובניקית, הוא דתי ואני לא זה קשה
אנונימית
אם את לא יכולה להיות בקשר כזה.. תסבירי לו את זה בצורה יפה ותמשיכו הלאה בחייכם