8 תשובות
לגמרי lucky you.
the ringer
lucky you
זה התפרצות שיש לו ששמר הרבה זמן עם revival. על הביקורות שקיבל ועל מצב ההיפ הופ בכללי
זה לא ברמה של שירים אחרים שלו. יש לשיר הרבה בעיות, אבל הוא מאוד עוצמתי וכיף לשמוע


הכי גרוע זה בקלות nice guy. שהוא פשוט "fraility thy name is woman" המתח לדקה וחצי
שואל השאלה:
נייס גאי ממש שנאתי
למרות שזה לא ברמה שאגיד שזה "שיר גרוע" כמו הרבה מהשירים האחרים ה"חלשים" שלו. כמו untouchable, so much better, wtp, we made you, fack, my first single, drips, amightville וכו'

זה שיר שהוא פשוט, לא מעניין אותי להקשיב לו, זה לא שיר שעושה לי רע לשמוע אותו
הקצר ביותר