6 תשובות
לא שלי
בת דודה שלי ישנה אצלי והיא קיבלה בלילה מחזור והסדין היה לבן והיא קמה כמה דקות לפני ואז קמתי וקלטתי והיא ממש התפדחה ואמרתי לה שהכל בסדר וההיא פשוט הפכה להיות אדומה
והיא גם הייתה אמורה לישון אצל סבא וסבתא שלנו וזה היה יותר פדיחה
ושלי זה שקיבלתי ולא הייתי יכולה להשתחרר והיה לי סימן עצום על המכנס וחברה שלי (סתןמה קצת) שאלה אותי מי צבע לי בטוש את הג'ינס ושמתי סווצ'ר אחרי זה וזה היה כל כך מביך
הלכתי בבית ספר עם חברה לשירותים שיש לי פד בכיס של הגינס מוחבה וילד אחד שכנראה ראה שאל אותי מול מלא ילדים למה אני מחביאה את הפד בכיס עם היד ואמר לי שאין לי מה להתבייש ומלא ילדים צחקו .
קיבלתי מחזור בבית ספר, ולמזלי, אני שומרת תחתונים ומלא פדים למקרי חירום אז החלפתי, מתהה מלספר את זנ.
פעם לפני הופעה אז גיליתי שיש לי כתם בכיתי לאמא שתביא גינס חדש ובסוף היא הביאה
ווידויי על מחזור שהיה לי זה לא הדבר הכי מביך אבל זה ממש מבאס.
היה לנו מסיבת אפטר פרטי אחרי סיום לימודים של 8 שנים וזה הייתה פעם אחרונה שכל השכבה ביחד כי עכשיו עלינו לתיכון וערבבו אותו עם מיליון ילדים. קיצר הגעתי לאפטר אחרי ההופעת סיום ורקדתי עם כולם והיה ממש כיף ובזמן הזה הייתי במחזור וכן ידעתי בקיצור אחרי שעה שרקדנו הלכתי לשבת לשתות מים וכאבה לי הבטן בטירוףף והתחלתי לבכות וכאילו הגעתי למצב שכואב לי לזוז ואמא שלי באה לקחת אותי באמצע וישבנו באותו ולקחתי כדורים וזה פחות כאב ובסוף הלכתי הבייתה. המחזור הכי גרוע שהיה לי
קיבלתי את המחזור הראשון כשהייתי אצל ידיד שלי חחח