4 תשובות
אני לא יודעת מה להגיד לך אבל זה כן הגיוני מאוד אצלי זה גם ככה בתקופות אומנם ההורים שלי לא שותים אבל לפעמים אמא שלי מדברת אליי במילים שהיא לא צריכה להגיד אותם בקיצר זה יעבור ואם לא אז או שתסבלי את זה או שפשוט תבחרי ללכת לפנימיה
שואל השאלה:
כמובן שיש ימים ושבועות רגועים אבל עדיין
כמובן שיש ימים ושבועות רגועים אבל עדיין
אנונימית
שואל השאלה:
זה ככה כבר שנתיים שלוש בערך
זה ככה כבר שנתיים שלוש בערך
אנונימית
אני מקווה שזאת רק תקופה רעה ושיעבור בסופו של דבר..
באותו הנושא: