4 תשובות
להתאמן קצת
כנראה בכלל שהרזית
סימני מתיחה זה טבעי, לא חושבת שזה יוריד למישהו.
גם לי יש סימני מתיחה ביריכיים בברכיים ובישבן
זה משהו טבעי שיש לרוב האנשים
שואל השאלה:
מדובר בסימנים שרואים. ומה שהכי מציק זה בחזה. :(
אנונימית
קורה לכולם אל תתרגשי בסך הכל לכולנו יש את אותו הגוף ולכולם את אותם תופעות לוואי... קצת אימונים הכל טוב