התחברות
הרשמה
אתם חושבים שהאנשים בסטיפס נחמדים?
25 בספטמבר 2018, 15:59
חוות דעת
6 תשובות
כן מאוד
~
~האיידולשלעצמי
לא כולם
K
Kinda Sloppy
כן.
כ
כי בן אנד ג'ריז זה טעים!
חלקם
תודה על הפרח (אני בת)
חלקם.
N
Nortriptyline
אי אפשר להסתכל על אנשים.. אלא על תשובןת...
וכן.. רוב האתר כן..
ש
שמש.
באותו הנושא:
רק אני חושב שהבנות של סטיפס ממש חמודות ונחמדות?
רק אני שמתי לב שכולם בסטיפס כאלה נחמדים? ;-;
אתם חושבים שהאנשים בסטיפס הם כמו האנשים במציאות?
גם אתם חושבים שהאנשים בסטיפס הם האנשים האיכותיים של המדינה?
גם אתם חושבים שהאנשים בסטיפס הרבה יותר נחמדים וטובים ביחס לרוב בני הנוער? ואין פה כמעט ערסים ופרחות שזה מדהים לדעתי
אתם חושבים יש מצב שיש פה אנשים ערבים בסטיפס?!
רק אני מרגיש שאנשים מנסים להיות נחמדים בסטיפס?
יואו אני מרגישה כזו הרגשה מוזרה בגלל שהאנשים בסטיפס ככ נחמדים ואני לא מבינה איך בסטיפס
מה אתם חושבים על האנשים שיש בסטיפס? נחמדים?
אתם חושבים שיש פה בסטיפס אנשים שאתם מכירים במציאות?
זה באמת נכון שהאנשים בחו"ל (באירופה נגיד) יותר נחמדים ושקטים מהישראלים?