8 תשובות
שכחתי איך קוראים לזהה איזה מעצבן
קינדר בואנו לבן
וליקריצים אדומים
וליקריצים אדומים
תני לי לחשוב רגע.אותי
פחזניות.
בראוניז
פררו רושר
האמת הדבר הכי מתוק מבחינתי זה תה עם סוכר זה פשוט סכרת מבחינתי
לכן אני לא מוסיפה סוכר למשקאות שאני מכינה
לכן אני לא מוסיפה סוכר למשקאות שאני מכינה
וופל בלגי עם גלידה ומלא שוקולד זה בא ביחד
באותו הנושא: