3 תשובות
כן גם שלי ככה
שלי לא ככה ככ.
הוא אוהב אותי טיפה כי אני הבעלים שלו.אולי הוא מחשיב אותה כבעלים שלו?
הוא אוהב אבל את חבר שלי ואמא שלי יותר כי אני מחנכת אותו והם לא
הוא אוהב אותי טיפה כי אני הבעלים שלו.אולי הוא מחשיב אותה כבעלים שלו?
הוא אוהב אבל את חבר שלי ואמא שלי יותר כי אני מחנכת אותו והם לא
חחח גם הכלב שלי ככה
לא משנה כמה שאני הכי מטפלת בו בבית, ודואגת לו לדברים הוא הכי אוהב את אמא שלי חחח
לא משנה כמה שאני הכי מטפלת בו בבית, ודואגת לו לדברים הוא הכי אוהב את אמא שלי חחח
באותו הנושא: