5 תשובות
"אני יצאתי לדייט הזה כדי לתת הזדמנות אבל לא הרגשתי כלום וזה הורג אותי." - למה הורג אותך? המטרה של הדייט הייתה להכיר אחד את השניה ולראות אם יש התאמה אם את מרגישה שזה לא זה אז זה לא זה הכל בסדר פשוט תמשיכי הלאה
יש הרבה דגים בים ואולי זה יקח שבוע חודש או אולי יותר אבל בסוף את תמצאי גבר שיגרום לך להתאהב בו ובתקווה גם יאהב אותך בחזרה.
יש הרבה דגים בים ואולי זה יקח שבוע חודש או אולי יותר אבל בסוף את תמצאי גבר שיגרום לך להתאהב בו ובתקווה גם יאהב אותך בחזרה.
אין דבר כזה לתקן את המצב. שזה יבוא זה יבוא אין לחץ. יגיע המישהו המתאים שתהיה לך זוגיות מושלמת איתו ופשוט בינתיים תהיי עם עצמך ותלמדי להכיר אותך יותר טוב
בסוף יגיע האחד הזה שתהיי איתו כל החיים
פשוט צריך לחכות..(:
פשוט צריך לחכות..(:
אם את מרגישה שזה לא זה אז אין טעם להמשיך...
אל תתפשרי... שזה יגיע זה יגיע! אין סיבה שהאמון שלך יפגע... לא כולם הם האקס שלך (:
אל תתפשרי... שזה יגיע זה יגיע! אין סיבה שהאמון שלך יפגע... לא כולם הם האקס שלך (:
אם לא הרגשת משיכה
את לא יכולה להכריח את עצמך
אבל תבדקי עם עצמך אם יש מצב את עדיין אוהבת את האקס שלך
את לא יכולה להכריח את עצמך
אבל תבדקי עם עצמך אם יש מצב את עדיין אוהבת את האקס שלך
באותו הנושא: