7 תשובות
לא
ככ לא
גם לי זה קרה לא פעם אחת מודה
גם לי זה קרה לא פעם אחת מודה
וואו כן.
לא בכיתי בגלל זה אבל זה ביאס אותי
חח גם אני זה קרה לי ביום כיפור החלום היה כ"כ טוב שכשהתעוררתי לעשות פיםי התחלתי לבכות
וואוו זה קורה לי המון שאני מתעורר באמצע חלומות טובים ומנסה לחזור אליהם ולא מצליחח אבל אני לא בוכה מזה חח זה פשוט עצובב
קרה לי כמה פעמים. פעם אחרונה הייתה לפני כמה ימים שחלמתי על מישהי שאני אוהב ממש ושאנחנו ביחד וזה. היה מבאס לקום באמצע הייתי בבאסה לכל היום
באותו הנושא: